Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Enimerosi360

Εντός του 2014 η λειτουργία των διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Αγ.Στέφανο, Καπανδριτι, Μαλακάσα, Οινοφυτα.

Η ανακατασκευή του τμήματος Μεταμόρφωσης - Σκάρφειας (175 χλμ.) περιλαμβάνεται στη σύμβαση για την κατασκευή της Ιονίας Οδού στην Ηπειρο (Αντίρριο - Ιωάννινα, 196 χλμ.). Η ολοκλήρωση των εργασιών έως τον Αύγουστο είναι η πρώτη συμβατική υποχρέωση της παραχωρησιούχου εταιρείας «Νέα Οδός Α.Ε.», η οποία θα εκμεταλλεύεται για 32 χρόνια τα διόδια.
Αρχικά (14 Μαρτίου 2007) το ΥΠΕΧΩΔΕ είχε ανακοινώσει περιορισμένες αλλαγές στα διόδια του συγκεκριμένου τμήματος της εθνικής οδού, στη συνέχεια όμως αποκαλύφθηκε ότι η σύμβαση έδινε το δικαίωμα στην παραχωρησιούχο να «κλείσει» όλες τις εισόδους από τους κόμβους, ακόμα και μέσα στην Αθήνα.
Συγκεκριμένα, η Νέα Οδός Α.Ε. έχει ανακοινώσει στο ΥΠΕΧΩΔΕ την κατασκευή νέων σταθμών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης, Μπογιατίου, Καπανδριτίου, Μαλακάσας, Οινοφύτων, Θήβας, Αρκίτσας, Λογγού και Χαλκίδας (στο τμήμα Σχηματαρίου - Χαλκίδας, πριν από τη νέα γέφυρα). 
Μάλιστα αρχικά επρόκειτο να κατασκευαστούν διόδια και στους κόμβους Πύρνας και Καλυφτάκη, αλλά η κατασκευή τους ακυρώθηκε λόγω της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης έως την εθνική οδό. Οι σταθμοί θα χρεώνουν διόδια με το χιλιόμετρο, λ.χ. τα διόδια Βαρυμπόμπης θα είναι σε πρώτη φάση 0,40-0,45 ευρώ, ενώ τα διόδια Αγίου Στεφάνου 0,60-0,65 ευρώ. Αυτό ήταν όπως αποδείχθηκε και το «φιλέτο» της σύμβασης παραχώρησης, καθώς το ΥΠΕΧΩΔΕ δημιούργησε και παραχώρησε δικαίωμα είσπραξης διοδίων σε ένα τμήμα της εθνικής μέσα στο πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας, με κίνηση δεκάδων χιλιάδων οχημάτων ημερησίως. «Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει την κατασκευή διοδίων σε όλους τους κόμβους της περιοχής ευθύνης μας», λέει στην «Κ» ο κ. Σέργιος Λαμπρόπουλος, τεχνικός σύμβουλος της Νέας Οδού. «Οι σταθμοί θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους μέσα στο 2014».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου